Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Μάνα είναι μόνο μία! Αλλά ειδικά η Ελληνίδα μάνα ...αποτελεί ξεχωριστή, ιδιαίτερη και ιδιάζουσα κατηγορία. Ετσι λοιπόν, το σημερινό e-mail είναι αφιερ

*ΠΡΟΣΕΥΧΗ: «Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί».

*ΛΟΓΙΚΗ: «Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι είπα εγώ».

*ΕΙΡΩΝΕΙΑ: «Σταμάτα να κλαις δίχως λόγο γιατί θα σε κάνω να κλάψεις με λόγο».

*ΩΣΜΩΣΗ: «Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου».

*ΑΝΤΟΧΗ: «Δεν θα σηκωθείς από το τραπέζι αν δεν τελειώσεις τα ρεβίθια σου».

*ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ: «Ο,τι σου λέω εγώ σου φαίνεται παράλογο. Εσύ τα ξέρεις όλα κι εγώ είμαι παράλογη, έτσι;»

*ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: «Περίμενε να πάμε σπίτι και θα δεις».

*ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ: «Βάλε το πουλόβερ σου. Κάνει κρύο και δεν το καταλαβαίνεις».

*ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ: «Αν δεν φας όλο το φαΐ σου δεν θα μεγαλώσεις».

*ΓΕΝΕΤΙΚΗ: «Ολα τα χούγια του πατέρα σου πήρες».

*ΣΟΦΙΑ: «Οταν μεγαλώσεις, θα καταλάβεις».

*ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: «Θα κάνεις και συ παιδιά μια μέρα. Μακάρι να σου κάνουν ό,τι κάνεις εσύ σε μένα».

*ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ (αμέσως μετά τον γάμο των παιδιών): «Αντε, κάντε κι ένα παιδάκι τώρα. Θα βοηθήσω να το μεγαλώσετε». (ένα-δυο χρόνια αργότερα): «Οποιος έχει παιδί κάθεται στο σπίτι του και το μεγαλώνει. Αρκετά! Εγώ τα δικά μου τα μεγάλωσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: